Bu Blogda Ara

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Gez Gör Arpacık:))

Uzun bir ara verdim biliyorum bu süre zarfında gezdiim gezdim ...Ben Adana'yı keşfe çıktım ve imkanınız varsa mutlaka gidin görün derim.Güzel ve bakımlı bir şehir .Özellikle gittiğinizde Sabancı Camii yi ve çevresini gezin derim.

Sevgi Adası 'ndan bir manzara...Oradayken telefonum bozulduğundan Sabancı Camii'nde çektiğim fotoğrafları bilare yükleyeceğim inşallah...




Antakya'ya gittim Habipler tarafında şelaleyi gezdim çom güzel bir manzarası vardı ancak bakıma çok ihtiyacı var özellikle çay bahçeleri hiç oturulacak durumda değil pazarı da hiç Antakya'nın o mistikliğini  yansıtmıyor naçizane...Ama gene de güzel detaylar da yok değil.


Ben en çok bu dikiş makinasını sevdim o çay bahçesinde:))) kuzenim anneannesinin de böyle bir dikiş makinası olduğunu geçenlerde birine dikiş diksin diye verdiğini söyleyince pek bir üzüldüm çünkü çok şık çok detaylı bir makina keşke önceden haberim olsaydı:(

Çok arzu etmeme rağmen yine şelale görüntülerini şu an ekleyemiyorum affınıza sığınarak...

Sonra rotamızı Ecekız'ın doğum günü kutlaması amacıyla İStanbula attık ve unutulmaz bir doğum günü oldu gene anneciğinin ellerine ,yüreğine sağlık inşallah
İstanbul'a her nisan gittiğimizde bi kaç gün kalıverir birazcık gezeriz boğaz manzarasını turistik yerleri çoğu kişi biliyor bol bol fotoğraf da çekiliyor ben bu sene en çok Sultan Ahmet tarafında restore edilen otelleri sevdim...çok mistik,çok vintage çok özel görünüyordu bitenler ,görülmesi tavsiye olunur...


Bir de Emirgan elbette...İşte orası şiirdi adeta...


Sonra Ankara ...Eve dönüş...Allah herkese huzur versin dostlar elbette eve gelmek de güzel...Gitmeden İstanbul'a arkadaşlarıma ve Akrabalara Antakya ve Osmaniye'den yöresel bir kaç şey götürmek istedim onları da kendimce süsledim...Ben hediyenin bazen karakteristik olmasını aldığın kişinin yanında alan kişiyi de yansıtmasını sevenlerdenim.Sabun temizlik malzemesi olmasının dışında genelde dekorasyon olarak da kullanılıyor bilindiği üzere evde kullanılan her malzeme kullanırken mutluluk versin stiyorum o nedenle ben işte böyle birşeyler yaptım :)))
 İ pad için blogger a çok iyi bir güncelleme yapmışlar artık daha sık yazabilirim çünkü diğer türlü bilgisayarda yazmakoldukça zahmetli olabiliyordu...Ah insanoğlu oturduğu yerden tuşlarla yaptığı işe bile zahmet diyor da işte affola....bloğa yazı yazarken instagram fotoğraflarımı çok kullanıyorum oradaki takipçilere zor geliyor mu bloğu okumak bilmiyorum bu konuda bi fikri olan varsa lütfen paylaşsın seve seve açığım eleştiriye...herkese kocaman seviler...















2 yorum:

  1. Eline Kalemine saglik olsun canim. Fotolar cok tatli ve guzel.
    Yeni yazilarini bekliyoruz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İnşallah canım çok sağol benim bu işe sarılmamdaki en büyük etkensin teşekkürlerrr

    YanıtlaSil