Bu Blogda Ara

7 Haziran 2014 Cumartesi

Çilekli Tart

     Merhaba canım bloğum,blog arkadaşlarım,bloğumun biricik okuyanları...Gün geçtikçe okuyucularım artıyor,instagramda 7737 kişiyiz bin teşekkür bura da 83ki ben bunu dahi hayal etmemiştim,blog okuma alışkanlığı maalesef azaldığı için yine de ilgi beni çok mutlu ediyor.Blogcu olmak çok farklı çok tatlı bir duygu buraya post atmak çok eülenceli,söykenecek bir sürü söz var,anlatılacaklar...Hepinizi seviyorum.


   Bu gün dr oetger'in çilekli tartıyla ilgili bir yazım var.Geçen gün misafirim gelicekti ne yapsam ne yapsam derken marketten bu ürünü satın aldı .Yoğun tatları değil de çok hafif sevenler için çok ideal,açıkçası ben çok hafif tatları daha çok severim,tartjöleyi yaparken su yerine evde bir gün önce ev yapımı vişne suyu yapmıştım onu ekledim çok hoş bir tat ve doğal bir renk verdi.


  Ancak yoğun tatlar sevenler için tart hamurunun tadı çok hafif,daha keskin bir tat arıyorsanız boşuna yapıp yorulmayın.Paketin üzerinde kaç kişilik olduğu yazmıyor ,ucu ucuna beş kişilik bir pasta.Daha fazla kişi için iki paket almanızda fayda var.

   
       


Herkese sevgiler bol muhabbetle...

2 yorum:

  1. Bende geldim blogunuza :)) mmm çok lezetli duruyor bende hafif tatları tercih ediyorum :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gelen gibi kıymetlimsiniz ben de uğruyorum inşallah

      Sil