Bu Blogda Ara

22 Mart 2013 Cuma

Bu aralar yetiştirmemiz gereken siparişten dolayı yoğun koşturmaca içerisindeydik Biraz evi ihmal edince toparlayayım derken  kendimi bahar temizliğine girişmişken buldum.Aslında her sene yardımcı birini buluyordum ancak bu sene içimden evime dokunmak evimi iyiyce tanımak geldi.Taşındıktan sonra çok evde zaman geçirme fırsatım olmayınca bu da bahane oldu diyebilirim...

Önceliğimi kıştan kalma yün hobime veda etmeye vermişken sepette gördüğüm görüntü bu aralar tam da mevsimin anlattığıydı...Bahar mı gelse kış mı kalsa...
Sonra kıyamadım gözümün önünden kaldırmaya.Bir heves aldığım ama öremediğim örgüm...nedendir bilmez bi ona içim ısınmamıştır.Böyle her sene yeni bir dekor eklenir evime yünlerden oluşan...:)

İşte tutuştum bakalım, evin bir köşesinden... Fırsat buldukça baharı,temizliğini mis kokusunu yaymaya çalışacağım inşallah..hadi bana kolay gelsin...

Baharın gelmesinin en tatlı tarafı sanırım çİçekler..Yavaştan ekim zamanları geliyor.Bu sene Ankara 'da havalar biraz kararsız gidiyor ama ben yine de ara sıra kendime çiçek hediye ediyorum-güneşi bulamayıp solsalar da napalım...-

Şakayıklarla sardunyaları sanırım biraz daha beklemek zorundayız.Olsun onun da heyecanı apayrı..Ben balkonumu hazırladım buyursun bahar mevsimi,sonra da dostlarla kahvaltı keyifleri;)


Tabi bu arada yine de çalışmalarıma devam ediyorum her gün yepyeni fikirler geliyor aklıma.O kadar heyecanlıyım ki tasarımlar hazır bir kısım malzeme de tamam...
Geriye kumaşlarımızı seçmek kalıyor.Ki nerede bulacağımı biliyorum...Tam mevsime uygun vintage kumaşlar var bulduğuum yerde.Çiçekler,ketenler,renkler...İnsanın içini ısıtıyor.Hedefimiz mutlu balkonlar ,mutlu yaşam alanları...

Çok sevdiğim özel biri için hazırladığım ve seri bi şekilde de yapmak istediğim işlemem de yavaş yavaş bitiyor ve sona yaklaştıkça şeker gibi yiyesi geliyor insanın kumaştaki deseni:)
Aslında sürpriz olacaktı ama ben görmenizi istedim bu ciciyi...Mutluluk bunun adı:)

Bu arada bu gün bahardan söz etmişken  bir dergide gördüğüm resimle aklıma gelen  size belki küçük de olsa naçizane fikir verecek bi ayrıntıyı paylaşmak istiyorum.Sadece ağaçlar çiçek açmasın da mutfağım da çiçek açsın diyorsanız mutfağınıza ekleyeceğiniz şirin bir perde her tarafa neşe saçabilir.Çok zor değil.Özellikle bahçeye açılan evlerde görüntünzü tamamlayacak bir perde mutfakta oldukça şirin görünecektir.Bence  pembe ve maviler mevsimin tamamlayacısı.Aynı şekilde oturma odanıza da aynı ferahlığı taşıyabilirsniz.Aslında imkanınız varsa rustik tarzda çiçekli bir fonlar tam da vintage görüntüyü tamamlayacak adeta sizi bir bahçe içinde mis gibi çiçeklerin arasında hissi yaşatacaktır...Sadece aklıma geldi ve kendi evimde de yapmayı düşündüğüm bu ayrıntıyı sizinle de paylaşmak istedim...

herkese sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder