Bu Blogda Ara

17 Mart 2013 Pazar

Sabah uyanır uyanmaz kanaviçeme koşarken buluyorum kendimi...yenilikler kocaman heyecanlar yaşatıyor insana ...hayat da bu değil mi zaten:)


Bu ara dikiş sayesinde yeni bir şey daha girdi hayatıma,kanaviçe yaparken ilerlediğin bi sıranın gerisinde hata yaptığını görünce ah o gerilme geri sökme yok mu işte ona çare papatya çayı:)rehavet ,sakinleme getiriyor insana ki sormayın.evde afacanları olan sevgili arkadaşlarım çantanızı kapıp papatya çayı olmaya gitmeye hazırlandığınızı duyar gibiyim:)ama sadece papatya çayı yetmez tabii onu güzel bir fincana koyun ,içine limonunuzu atın ve pencerenin kenarında en sevdiğiniz kitabı okuyun

Anneler bu kadarını da hekediyorsunuz değil mi:)

Bir terazi burcu klasiği tabii ben ne dikiş ne kanaviçeyle kaldım.Bir gün arkadaşıma bi kahve içmeye gittim.Aman Allah'ım ne göreyim kumaşlar,el işleri ,keçeler,kurdelaalarla dolu birer baza:)elime bi miktar keçe tutuşturdu :)Ama ben hiç analamam ki edim :)sonuç...

dergileri karıştırdım istediğim kalıbı bulamayınca aldım elime kalemi bir tane kuş çizdim .ortaya böle bişi çıktı:)biraz da süsleyince ,elyafı doldurunca arkadaşıma hediye ettiğimde muhteşem bir fikir geldi aklına :)bu bir iğnedenlikti...elimde şu an keçe yok.en kısa zamanda bol miktarda alacağım.böle bişi isterseniz artık kalıbım hatta kalıplarım var.sipariş alabilirim severek zevkle...

Bu aralar hayatıma kattıklarım işte böyle.Kanaviçemi işliyorum sonucu paylaşacağım.Bu arada erkek çocukları olanlar için de nefis şablonlar buldum..odalarında çoook şirin duracağına eminim.ama önc bitirelim sonra buraya ekleyelim.sevgilerrrrrr

iletişim için: sardunyabahcem@gmail.com









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder